niedziela, 10 listopada 2013

Czas od czegoś zacząć... :)

Pora już od czegoś zacząć na moim blogu, a więc może kilka słów o tym kim jestem i czym obecnie się zajmuję.
Na imię mam Marta, kiedyś tam skończyłam wydział Turystyki i Rekreacji na Poznańskiej AWF i wszystko toczyło się powoli, jakieś małe podróże, praca w hotelowej recepcji, zwyczajne życie, aż tu pewnego dnia pojawiła się w moim życiu Jago i wtedy wszystko stanęło na głowie, ale w pozytywnym sensie :)
W jednym momencie poczułam motywację by zmienić to, co było dotychczas, ale tylko w kwestii zawodowej ;) Kilka czynników złożyło się na to, że było to łatwiejsze niż myślałam i teraz jestem tu gdzie jestem - prowadzę sklep internetowy z chustami do noszenia dzieci i odzieżą dla rodziców noszących. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w chustowaniu własnej córci, wiem jaki to przyjemny sposób na budowanie więzi z maleństwem, ale także jaka wygoda dla mamy - kolka, ząbkowanie już nie straszą i bardzo przydają się dwie wolne ręce :)
To tak pokrótce o mnie, bo niezwykle ciężko się pisze o sobie...

Zapraszam przy okazji na stronę sklepu
twigasklep.pl

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) :) :) ja niestety nie mam dobrych doświadczeń z chustowaniem,ale podziwiam wszystkich rodziców, którzy to ogarniają- z całą pewnością dla dziecka jest to jedna z kilku najlepszych rzeczy jaką rodzice mogą zrobić :) Życzę powodzenia i będę polecać komu się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olga, szkoda, że nie masz pozytywnych doświadczeń z chustą, ale jest dokładnie tak jak mówisz - jest to jedna z wielu fajnych rzeczy dla dzieci i rodziców, każdy może mieć swoje sposoby i nie u wszystkich to samo się sprawdza :) Twoje dzieciaczki już większe - pozdrawiam Was gorąco :)

      Usuń
  2. Super! Życzę Ci powodzenia, bo bardzo ładnie się to wszystko prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń